Alle bestillinger blir sendt innen 24 timer! 

Ved bestilling, godtar du automatisk vår ordrebekreftelse samt betingelser.

 

FRAKT

Alle ordrer sendes med Postnord.

Vi har fast fraktpris på kr 99,- og gratis frakt på ordre over kr 2000

 

Frakt satsene over gjelder ikke møbler og småmøbler, da dette følger egne priser. Ta derfor kontakt med oss om du ønsker å kjøpe et møbel.

Skal du betale med klarna faktura så kommer det et fakturagebyr på kr 49,- i tillegg.

Vi sender ikke varer i postoppkrav.

Grunnet høye fraktkotnadder og tollutgifter sender vi ikke varer utenfor norge. // Because of high shipping and customs expenses we don´t send products outside Norway. 

For uavhentede pakker som sendes i retur (ikke blir løst ut) blir kunde debitert for frakt/returfrakt samt service honorar pålydende kr 500 eks.mva.

Selger vil aldri betale returfrakt for kunde slik at hvis kunde sender oss en pakke i retur vil kostnaden påløpe kunde og ikke selger.

 

BETALING

1. Kort betaling. 

Transaksjonen vil ikke bli belastet før varen er sendt fra oss. Vi benytter 3D-Secure betalingsløsning som er verifisert av Visa og MasterCard.

Vi registrerer ingen personlige opplysninger om din transaksjon. All informasjon foregår mellom deg og din bank.

Å betale med kort i vår nettbutikk er både SIKKERT & TRYGT!

 

2. Klarna faktura 

Kjøp nå - betal etter levering. Faktura sendes da med forsendelsen. Når du betaler via Klarna faktura handler du trygt og enkelt.

Du trenger aldri å oppgi kortinformasjon og du betaler alltid etter at du har mottatt varene dine. Betalingsfrist er 14 dager.

Det tilkommer et fakturagebyr på kr 49,-. Hvis betaling unnlates legges det til et purregebyr på 61,00 kr og en forsinkelsesrente på 8.50 %.

 

3.Klarna delbetaling

Dette er betalingsmåten for deg som selv vil bestemme hvor mye du ønsker å betale hver måned - du kan delbetale fra kr 95 pr mnd. Bortsett fra at du alltid får hjem varene dine før du betaler, får du også mulighet til å samle alle dine delbetalingskjøp på en og samme konto. Det betyr kun en faktura uansett antall kjøp med Klarna konto i de butikker som Klarna samarbeider med. Alle kjøpene dine samles på en konto og dermed på en og samme faktura, og du kan når som helst betale hele beløpet. 

 

Ved et kjøp med Klarna Faktura/Konto vil Klarna utføre en kredittvurdering, og i visse tilfeller kan en kredittopplysning forekomme. Du får da en kopi av kredittopplysningen per post. Personopplysninger behandles i henhold til personopplysningsloven. Klarna håndterer personopplysninger for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og markedsføring. Ditt personnummer er også ditt kundenummer hos Klarna.

 

4. Hente varene selv


Du kan bestille varer i nettbutikken og velge å hente selv i vår butikk/lager med adressen: Nedre Storgate 11, 3015 Drammen.

Våre åpningstider:

Mandag: kl. 10.00 - 17.00

Tirsdag: kl. 10.00 - 17.00

Onsdag: kl. 10.00 - 17.00

Torsdag: kl. 10.00 - 18.00

Fredag: kl. 10.00 - 17.00

Lørdag: kl. 11.00 - 16.00 

Bestill på vanlig måte i nettbutikken og velg "hente selv" under fraktmetode. Vi holder varene av i 3 virkedager, jo mindre noe annet er avtalt. Du blir da selvfølgelig ikke belastet for fraktkostnadene ovenfor. Blir ikke varene hentet innen 3 virkedager velger vi å sende varene og du blir da belastet for kr 149 i frakt.

 

PRISER

Alle priser inkluderer 25% moms. Prisene er angitt i NOK.

 

LEVERING

Vi vil ekspedere ordren innen 24 timer etter mottagelsen. 

Varene som er i nettbutikken er på lager. Skulle det mot formodning skje noe i vår logistikk som gjør at varene likevel er utsolgt - tar vi kontakt med deg, slik at du har mulighet for å annullere eller gjøre om ordren din.

 

ORDRE 

Mottatt ordre er bindene. Falske ordrer vil bli politianmeldt. Svindel og annen kriminell virksomhet vil bli strafferettslig forfulgt. Du er selv ansvarlig om du har gitt ut feil opplysninger rundt navn og/eller adresse. 

 

PRODUKTER

Vi tar forbehold om at fargene kan avvike fra foto. Ved hvert produkt vil du finne mål/størrelse. Vi oppfordrer til å sjekke mål på produktene, fordi det er ofte vanskelig å oppfatte størrelsen ved kun å se på bilde. Vi tar forbehold om trykkfeil. Salgsvarer byttes ikke! Vi gjør oppmerksom på at Milla Tinka AS har copyright på bilder i nettbutikken. Om du ønsker å bruke noen av bildene, ber vi deg om å sende en forespørsel først.

  

REKLAMASJON

Alle varer som sendes fra Milla Tinka er kontrollert slik at de ikke inneholder feil eller mangler.

Skulle det ha oppstått skader på varen/e under forsendelse må du ta kontakt med oss senest tre dager etter at du mottok pakken slik at vi kan enes om ny vare.

Vi fratar oss ansvaret for reklamasjoner som ikke er meldt inn etter 3 måneder. Det er derfor viktig at ordrer blir kontrollert av kjøper ved utlevering. Vi anser 3 måneder som rimelig tid.

 

MANGLENDE VARER 

Skulle det være tilfelle at varer mangler i bestillingen ber vi deg dokumentere dette med eskens størrelse, og innhold. Det er viktig at dette dokumenteres slik esken kom. Dette må gis beskjed om via E post med vedlagt dokumentasjon innen rimelig tid. Vi anser rimelig tid som 1-3 virkedager.

 

ANGREFRIST 

Vi ønsker kun fornøyde og glade kunder. Så skulle du komme til å angre på kjøpet eller bytte i noe annet, kan du returnere varen/e innen 14 dager, uten å begrunne returårsaken.

Husk å fylle ut angrerettskjema som du finner her: http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1101

Varen som returneres skal være hel og i den stand den ble mottatt i, ubrukt og helst i samme emballasje (vi dekker ikke ny embalering).

Det er viktig at lapper og etiketter fortsatt henger på, skulle vi ha sendt et produkt uten dette må vi ha beskjed før varen returneres. Blir ikke overnevnte henholdt kan du miste retten til retur på produktet.

Så snart vi har mottatt pakken krediteres beløpet for de varene som er returnert.

Salgsvarer eller metervarer tas ikke i retur!
Vi tar ikke imot postoppkravspakker!
Returomkostninger dekkes av kunden! 

  

VARER SKADET UNDER TRANSPORT 

Dersom varen er skadet under transport, må du ta vare på emballasje samt produktene og levere dette på posten hvor du får et skadeskjema som må fylles ut.

Følg postens prosedyrer. Dette må gjøres for at varen blir erstattet fra vår side.

Lovverket henviser til at du gjør ting "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke dette i denne sammenheng som mindre enn 3 virkedager fra du har fått mottaksmeldingen eller hentet produktet ! 

 

Emballasje

Vi er opptatt av miljøet, og bruker derfor emballasje fra våre leverandører. Vi sender ikke med angrerettskjema da det kan bli mye unødvendig papir.

Link her: http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=1101 

 

Sitter du som et spørsmålstegn, vil gi ris eller ros er du hjertelig velkommen til å kontakte oss.

E post: post@millatinka.no

Tlf Camilla: 920 80 363

Tlf Cathinka: 922 48 418